Thursday 31 March 2016

سالا پاپی پیٹ

Watch Video

فریاد


یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
چوری کرواتا ہے
ڈاکا ڈلواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
دہشت گردی کرواتا ہے
معصوموں کے گلے کٹواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹَ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
قوموں کی غیرت ختم کرواتا ہے
قرضوں کی بھیک منگواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
ہتھیار یہ بنواتا ہے
پھر ہتھیار بکواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
فتنہ و فساد پھیلواتا ہے
جنگیں یہ کرواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
مزاروں سے نذرانے وصول کرواتا ہے
مساجد، امام بارگاہوں کے چندے کھلواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
سفارش ڈلواتاہے
کرپشن کرواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
ملاوٹ کرواتا ہے
کُتے، گدھے اور گھوڑے کھلواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
منافع خوری سکھاتا ہے
ذخیرہ اندوزی کرواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
شرم و حیا ختم کرواتا ہے
عورت کی عزت نیلام کرواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
گدا گری کرواتا ہے
گلی گلی بھیک منگواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ

یارب!
میری بات کو سُن
میری فریاد کو سُن
دُنیا کی ہوس بڑھواتا ہے
دین و اِیماں بکواتا ہے
سالا یہ پاپی پیٹ
Written By:
Syed Muhammad Tehseen Abidi



No comments:

Post a Comment