Saturday 19 April 2014

Bring faith on wilayat Hazrat Ali a.s


stehseenabidi.blogspot.com

اجازه بدهید، آمده نسبت به روند خوب است.

اگر شما به صلح در جهان می خواهید و سپس ایمان در ولایت حضرت علی ع
اگر می خواهید که زمین نشت گنجینه های خود را پس از ایمان در ولایت را حضرت علی ع
اگر می خواهید که در حال سقوط روزی مثل باران از آسمان و سپس شما را ایمان در ولایت حضرت علی ع
اگر می خواهید که شما را از کانال های کوثر است که در آسمان و سپس شما را ایمان در ولایت حضرت علی نوشیدن ع
اگر می خواهید که شما را از طریق پل صراط عبور به راحتی پس از شما را در آورد ولایت حضرت علی ع
اگر می خواهید که خدا به گناهان خود و سپس شما را ایمان در ولایت حضرت علی ع

خیلی از شما متشکرم دوستان عزیز من. هر کس حق من متفاوت داشته باشد. من هرگز ذهن. من فقط نظرات خود من شرح داده شده. خدا هر کس که متعلق به این جهان را برکت دهد و ممکن است خدا همه را حفظ از شما در صلح
سید محمد Tehseen عبیدی.


دعونا، وتأتي نحو عملية جيدة.

إذا كنت ترغب في السلام في العالم ثم جعل الإيمان على ولاية الإمام علي (ع)
إذا كنت تريد أن الأرض تمتد إلى كنوزها ثم جعل الإيمان على ولاية الإمام علي (ع)
إذا كنت تريد أن انخفاض القوت مثل المطر من السماء ثم وجهتم الإيمان على ولاية الإمام علي (ع)
إذا كنت تريد أن تشرب من الترعة من كوثر الذي في السموات ثم وجهتم الإيمان على ولاية الإمام علي (ع)
إذا كنت تريد أن تمرر من خلال جسر سيرات بسهولة ثم وجهتم على ولاية الإمام علي (ع)
إذا كنت تريد أن الله أن يغفر خطاياك ثم وجهتم الإيمان على ولاية الإمام علي (ع)

شكرا جزيلا لك يا أصدقائي الأعزاء. الجميع لديها الحق في الاختلاف لي. يجب أنا لم تمانع. أنا فقط وصف آرائي الخاصة. بارك الله كل من ينتمي إلى هذا العالم وربما حفظك الله لكم جميعا في سلام
سيد محمد Tehseen عبيدي.

Let, come toward good process.

If you want to peace in the world then bring faith on wilayat Hazrat Ali a.s.
If you want that the earth spill out its treasures then bring faith on wilayat Hazrat Ali a.s.
If you want that falling sustenance like a rain from the sky then you bring faith on wilayat Hazrat Ali a.s.
If you want that you drink from the canal of Kousar which is in heaven then you bring faith on wilayat Hazrat Ali a.s.
If you want that you pass through the bridge of Sirat easily then you bring on wilayat Hazrat Ali a.s.
If you want that God to forgive your sins then you bring faith on wilayat Hazrat Ali a.s.

Thank you very much my dear friends. Everyone have right to differ me. I shall never mind. I only described my own views. God bless everyone who belongs to this world and may God keep all of you in peace
Syed Muhammad Tehseen Abidi.

No comments:

Post a Comment