Tuesday 1 April 2014

Life, love and dream

Flowers

Flowers have life but have no mind and wisdom like human being. God has given flowers beauty and fragrance. It blooms in this world with beauty. You see roses it blooms on the branch of thorn but it live in the heart of the peoples. Such as all the flowers are beautiful and the insect have great attraction for the flowers. Why it is? It is due to the system of nature. Insect plays an important role in the pollination. and suck the flower`s juice and eat its pollen. In this nature insect help flowers and flower help insect.
If we have wisdom then we can learn more from flowers and insect and just like flowers and insect we  can help each others in difficulties and we can also bloom the red roses on the branch of thorns because this world like a branch of thorns and we can bloom red roses on this branch of thorns. So think, think and think about it. If we did this then this world become heaven.

Birds

You see beautiful and many kinds of birds in this world. The beautiful and colorful birds make this world much attractive. You see how the birds fly higher and higher in the air independently, but when their freedom is taken away those are died by heart. Have you ever thought if your freedom is taken away from you then what will you feel?  No one like prison in this world so everyone life has right that he  always lives with freedom so never sit a watch man on human thinking if you will do this then human  hearts have been died and human mind`s growth is stops. The mind of human freedom is necessary. Please think, think and think about it.

Love

Love is great in this world if the world have no love then the life is impossible in this world. It is love   which has joined the peoples each others. When you love you feel love everywhere and when you hate you feel hate everywhere. If you are in love then you feel better in your heart some peoples say that love gives pain No if your love is in basis of truth then you have feel no pain. Infect the love is the name of sacrifice. If you love God then you are prepared to sacrifice for your God, If you love your country then you are prepared to sacrifice for your country, if you love for your religious then you are prepared to sacrifice for your religious, if you love for your parents then you are prepared to sacrifice for your parents, If you love for your relatives then you are prepared for sacrifice for your relatives and if you love for a girl by your heart then you prepared to sacrifice for her. So love is great for ever thing.

Dreams

When you live in this world and struggle for your life then you see dreams for your country, your nation, your family. If you will see good dream then the result will come good and if you see bad dream the result will come bad so see good dreams for your country, your nation and your family.

Thank you very much all of my friends. Everyone has right to differ me I never mind and if someone is hurt from my side then I say sorry with joined handed. 

Persian.

زندگی ، عشق و رویا

گل

گل زندگی اما هیچ ذهن و عقل مانند انسان است. خدا گل زیبایی و عطر داده است . آن را در این جهان شکوفه با زیبایی . شما گل رز را ببینید آن را در شاخه ای از خار شکوفه ، اما آن را در قلب مردم زندگی می کنند. مانند همه گل ها زیبا هستند و حشرات دارای جاذبه های زیادی برای گل . چرا ؟ این به دلیل سیستم از طبیعت. حشرات نقش مهمی در گرده افشانی دارد. و خورد آب گل صهیونیستیو خوردن گرده آن است. در این طبیعت گل به کمک حشرات و به کمک گل حشرات .
اگر ما خرد و سپس ما می توانیم بیش از گل ها و حشرات یاد می گیرند و درست مثل گل ها و حشرات ما می توانیم هر یک از دیگران در مشکلات کمک کند و ما نیز می توانید از گلهای رز قرمز در شاخه ای از خار می پرورانند ، زیرا این دنیا مانند یک شاخه ای از خار و ما می توانیم شکوفه گل رز سرخ در این شاخه از خار . بنابراین فکر می کنم، فکر می کنم و فکر می کنم در مورد آن. اگر ما این کار را پس از آن این دنیا بهشت می شوند.
مرغان
شما نگاه کنید به نوع زیبا و بسیاری از پرندگان در این جهان است. پرندگان زیبا و رنگارنگ را در این جهان بسیار جذاب است. شما ببینید که چگونه پرندگان پرواز بالاتر و در هوا بالاتر به طور مستقل ، اما زمانی که آزادی خود را برداشته کسانی هستند که با قلبی درگذشت. آیا تا به حال فکر می کردم اگر آزادی خود را از شما گرفته و سپس آنچه به شما احساس ؟ هیچ کس مثل زندان در این دنیا طوری زندگی هر کس حق دارد که او همیشه با آزادی زندگی می کند پس هرگز یک مرد دیده بان در تفکر انسان نشستن اگر شما این کار را پس از آن قلب انسان است مرده است و ذهن انسان ، رشد متوقف می شود است . ذهن از آزادی انسان لازم است . لطفا فکر می کنم، فکر می کنم و فکر می کنم در مورد آن.
عشق
عشق بزرگ در این جهان است اگر جهان هیچ عشق پس از زندگی در این دنیا غیر ممکن است. این عشق است که مردم پیوست یکدیگر . هنگامی که شما را دوست دارم شما احساس عشق در همه جا و زمانی که شما نفرت شما احساس نفرت در همه جا. اگر شما در عشق و سپس شما احساس بهتری در قلب شما برخی از مردم می گویند که عشق می دهد درد نیست که اگر عشق تو در اساس حقیقت و سپس شما احساس درد کرده اند. آلوده عشق به نام فداکاری است . اگر شما خدا را دوست دارم پس از آن شما آماده است تا برای خدای خود قربانی هستند، اگر شما را دوست کشور شما و سپس شما آماده است تا برای کشور خود قربانی هستند، اگر شما برای دینی خود را دوست دارم پس از آن شما آماده برای دینی خود را قربانی هستند، اگر شما برای عشق خود را پدر و مادر و سپس شما آماده است تا برای پدر و مادر خود را قربانی هستند، اگر شما برای بستگان خود را دوست دارم پس از آن شما برای قربانی کردن برای اقوام خود را آماده و اگر شما برای یک دختر توسط قلب شما را دوست دارم پس از آن شما آماده برای او فدا می کنند. پس عشق بزرگ چیزی که تا کنون می باشد.
رویاهای
هنگامی که شما را در این دنیا و مبارزه برای زندگی خود را زندگی می کنند و سپس رویاهای برای کشور خود ، کشور خود ، خانواده خود را مشاهده می کنید . اگر شما خواب خوب نگاه کنید و سپس نتیجه خوب خواهد آمد و اگر شما خواب بد نتیجه بد خواهد آمد تا ببینید رویاهای خوبی برای کشور خود، کشور خود و خانواده خود را .
خیلی از شما متشکرم همه از دوستان من . هر کس حق من متفاوت من هرگز به ذهن است و اگر کسی از طرف من صدمه دیده است پس من می گویند متاسفم با پیوست دست

Aracic.


الحياة والحب و الحلم

الزهور
الزهور لها الحياة ولكن ليس لديهم العقل و الحكمة مثل إنسان. وقد أعطى الله الزهور الجمال و العطر. وهي تزهر في هذا العالم مع الجمال . ترى الورود أنها تزهر في فرع شوكة ولكنه يعيش في قلب الشعوب. مثل كل الزهور الجميلة والحشرة لها جاذبية كبيرة للزهور . لماذا هو؟ ذلك يرجع إلى نظام الطبيعة. الحشرات تلعب دورا هاما في التلقيح. وتمتص عصير زهرة سيصدره وأكل حبوب اللقاح لها . في هذه الطبيعة الزهور مساعدة الحشرات و زهرة مساعدة الحشرات.
اذا كان لدينا الحكمة وبعد ذلك يمكننا معرفة المزيد من الزهور و الحشرات و تماما مثل الزهور و الحشرات يمكننا أن نساعد بعضنا البعض في الصعوبات و يمكننا أيضا أن تتفتح الورود الحمراء على فرع من الشوك لأن هذا العالم وكأنه فرع من الشوك و سعنا تتفتح الورود الحمراء على هذا الفرع من الشوك . أعتقد ذلك ، أعتقد والتفكير في الامر . إذا فعلنا هذا بعد ذلك أصبح هذا العالم السماء.
الطيور
ترى أنواع جميلة والعديد من الطيور في هذا العالم. الطيور الجميلة والملونة جعل هذا العالم جاذبية . ترى كيف تطير الطيور أعلى وأعلى في الهواء بشكل مستقل ، ولكن عندما يتم أخذ حريتهم بعيدا تلك و توفي عن ظهر قلب. هل فكرت إذا أخذ حريتك بعيدا عنك فما شعورك؟ لا أحد مثل سجن في هذا العالم لذلك الجميع لديه الحق الحياة أن يعيش دائما مع الحرية حتى لا يجلس رجل ساعة على الفكر الإنساني إذا كنت سوف تفعل هذا ثم تم مات قلوب البشر و العقل البشري سيصدره النمو توقف. العقل حرية الإنسان أمر ضروري. يرجى التفكير ، والتفكير والتفكير في الامر .
الحب
الحب شيء عظيم في هذا العالم لو أن العالم ليس لديهم الحب ثم حياة أمر مستحيل في هذا العالم. ذلك هو الحب الذي انضم الشعوب بعضها البعض . عندما تحب تشعر الحب في كل مكان ، وعندما كنت أكره أكره كنت تشعر في كل مكان. إذا كنت في الحب ثم تشعر أنك أفضل في قلبك يقول بعض الشعوب أن الحب يعطي الألم لا إذا كان الحب الخاص بك هو في أساس الحقيقة ثم كنت قد يشعر بأي ألم. تصيب الحب هو اسم من التضحية. إذا كنت تحب الله ثم كنت على استعداد للتضحية في سبيل الله بك ، إذا كنت تحب بلدك ثم كنت على استعداد للتضحية من أجل بلدكم، وإذا كنت تحب ل دينك ثم كنت على استعداد للتضحية من أجل دينك ، إذا كنت تحب لجهودكم الآباء والأمهات ثم كنت على استعداد للتضحية من أجل والديك ، إذا كنت من محبي ل أقاربك ثم كنت على استعداد لل تضحية من أجل أقاربك و إذا كنت من محبي لفتاة من قبل قلبك فأنت على استعداد لل تضحية من أجلها. حتى الحب شيء عظيم ل شيء على الإطلاق.
أحلام
عندما كنت تعيش في هذا العالم و النضال من أجل حياتك، ثم ترى أحلام لبلدك وأمتك وأسرتك . إذا كنت سوف نرى حلم جيد فإن النتيجة سوف يأتي الخير و إذا كنت ترى حلم سيئة نتيجة سيأتي سيئا للغاية رؤية الأحلام جيدة لبلدك وأمتك و أسرتك.
أشكر جميع كثيرا من أصدقائي لك. كل شخص لديه الحق في الاختلاف لي لم أكن أمانع ، وإذا أصيب شخص من جانبي ثم أقول آسف مع انضم الوفاض.       

No comments:

Post a Comment