Monday 24 March 2014

Branch of thorns.

On the branch which full of thorns.
Bloom   the  red   roses   of  love.
This world is just like a branch which full of thorns. We should try on it the bloom red roses of love and peace. This world is very difficult for human not easy for them because we made it complicated. We have lost our simplicity. Our wishes are increasing day by day and this thing become human like a wealth machine. The humanity is finishing slowly, slowly from the world society.  For example in the next picture a 70 years old man who belong to Kohat district in Pakistan a heavy weight timber carry on his back. He wants to earn some money for him and his family. He is a brave man and I salute him. But the people of the world should think is this justice? The man who is 70 years old why carried a heavy timber on his back his whishes has killed and he have no dream in his eyes because his dreams has also killed because butterflies fly in his stomach and also in his family stomach. He only know that if he will not carry heavy timber in his back every day he and his family would be die with hunger.
I want to ask a question from this world society who is responsible of this situation. This kinds of stories are spread in this world everywhere I think that this man is like a branch which full of thorns we need to bloom red roses of love and peace on this branch because our wishes are increasing day by day but we are not seeing under our nose we are becoming selfish we think only about himself we do not want to know what is being under our nose.
 It is very sad for this world society. It is the bitter truth today. Are we following the Last prophet of god Hazrat Muhammad s.a.w? Are we following the Truth prophet of God Jesus a.s? Are we following the 124000 Prophets of God…….. ? It is a big question mark for me. Thank you very much all of my friends. Everyone have right for differ me I have never mind.

Syed Muhammad Tehseen Abidi.    

Persian.

بر روی شاخه ای که پر از خار .
شک وفهگل  رز   قرمز   عشق .
این جهان درست مثل یک شاخه که پر از خار است . ما باید در آن را امتحان کنید شکوفه گل رز قرمز از عشق و صلح است. برای انسان را برای آنها آسان نیست چون ما آن را پیچیده ساخته شده است در این جهان بسیار دشوار است. ما سادگی ما از دست داده اند . خواسته ما در حال افزایش است روز به روز و این چیزی که انسان مانند یک ماشین ثروت تبدیل شده است. بشریت در حال اتمام آرامی، به آرامی از جامعه جهانی است. به عنوان مثال در تصویر بعدی یک مرد 70 ساله که متعلق به منطقه کوهات در پاکستان، تخته و الوار سنگین وزن در پشت خود حمل می کنند . او می خواهد برای به دست آوردن مقداری پول برای او و خانواده اش . او مردی شجاع است و من به او درود می فرستم. اما مردم جهان باید فکر می کنم این عدالت است ؟ مردی که 70 سال به همین دلیل، تخته و الوار سنگین خود را به عقب صدای هیس حرکت کردن خود را انجام داده است را کشته و او هیچ خواب در چشم خود را به دلیل رویاهای خود را نیز کشته است چون پروانه در معده و نیز در معده خانواده اش پرواز کند. او فقط می دانم که اگر او نخواهد ، تخته و الوار سنگین در پشت او هر روز حمل می کند او و خانواده اش خواهد بود با گرسنگی می میرند .
من می خواهم به یک سوال بپرسید از این جامعه جهانی که مسئول این وضعیت است . این نوع از داستان ها در این جهان گسترش در همه جا من فکر می کنم که این مرد است مانند شاخه ای که پر از خار ما نیاز به شکوفه گل رز قرمز از عشق و صلح در این شعبه به دلیل خواسته های ما در حال افزایش است روز به روز اما ما زیر دیدن نیست بینی ما در حال تبدیل شدن خودخواه ما تنها در مورد خود ما نمی خواهیم بدانید که چه چیزی است که زیر بینی ما فکر می کنم .
 این برای این جامعه جهانی بسیار غم انگیز است . امروز حقیقت تلخ است. آیا ما پس از آخرین پیامبر خدا حضرت محمد (ص) را دیدم ؟ آیا ما پس از پیامبر (ص) حقیقت خداوند عیسی مسیح به عنوان ؟ آیا ما پس از 124000 پیامبران خدا ........ ؟ این یک علامت سوال بزرگ برای من است. خیلی از شما متشکرم همه از دوستان من . هر کس حق برای من متفاوت من هرگز به ذهن .
سید محمد Tehseen عبیدی .

Arabic.

على الفرع الذي مليء بالأشواك .
تتفتح   الورود   الحمراء   الحب.
هذا العالم هو تماما مثل الفرع الذي مليء بالأشواك . علينا أن نحاول على ذلك الورود الحمراء ازهر الحب والسلام. هذا العالم هو من الصعب جدا على الإنسان ليس من السهل بالنسبة لهم لأننا جعلها معقدة . فقدنا بساطتنا . تمنياتنا تزداد يوما بعد يوم، و هذا الشيء أصبح الإنسان وكأنه آلة الثروة. الإنسانية و الانتهاء ببطء، ببطء من المجتمع العالمي . على سبيل المثال في الصورة التالية رجل 70 سنة الذين ينتمون إلى منطقة كوهات في باكستان الأخشاب الوزن الثقيل تحمل على ظهره . انه يريد كسب بعض المال له ول أسرته. فهو رجل شجاع و أحيي له . ولكن شعوب العالم يجب أن نفكر هل هذا عدل ؟ وقتل الرجل الذي هو 70 سنة لماذا حمل الأخشاب الثقيلة على ظهره حفيف وانه ليس لديهم حلم في عينيه بسبب أحلامه وقتل أيضا لأن الفراشات تطير في معدته و أيضا في بطنه الأسرة. يعرف فقط انه اذا انه لن تحمل الأخشاب الثقيلة في ظهره كل يوم هو وعائلته سوف يموت من الجوع .
أريد أن أسأل سؤال من هذا المجتمع العالم من هو المسؤول عن هذا الوضع. وتنتشر هذه الأنواع من القصص في هذا العالم في كل مكان وأعتقد أن هذا الرجل هو مثل الفرع الذي مليء بالأشواك ونحن بحاجة ل تتفتح الورود الحمراء للحب و السلام في هذا الفرع ل تمنياتنا تزداد يوما بعد يوم ولكننا لا نشهد تحت الأنف لدينا أصبحت أنانية ونحن لا يفكرون إلا في نفسه لا نريد أن نعرف ما يجري تحت أنوفنا .
 إنه لأمر محزن للغاية لهذا المجتمع العالمي . هذه هي الحقيقة المريرة اليوم. نحن بعد نبي آخر من حضرة الله محمد المنشار ؟ نحن بعد نبي الله الحقيقة يسوع ؟ نحن بعد 124000 أنبياء الله ........ ؟ فمن علامة استفهام كبيرة بالنسبة لي. أشكر جميع كثيرا من أصدقائي لك. الجميع لديهم الحق ل تختلف لي لقد تمانع أبدا.
سيد محمد Tehseen عبيدي .

No comments:

Post a Comment