Sunday 16 March 2014

HUNGER

Bitter truth

Mom! Please give me bread.
I am much hunger.
My daughter where I give you the bread?
Those who live in palace they eat up all things.
Mom! Please give me food.
I am much hunger.
My daughter where I give you food?
Hungry eyes of peoples are on me.
Mom I never……………….
To ask for about bread or food………..
Because you bitter, truth talks…………….
Kill my hunger.
In this picture it is a bitter truth enough to open the eyes of the world, I ask with humbleness with the world community, where the world is going. Thousands of children are died with hunger in this world every year. Alas! But we are busy in our enjoyable life. We think that we are become in this world just for enjoyment. No one think about the poor. It is a very sad and painful situation for the world community .No one rise up his voice because the true peoples are quiet in this matter. They think that there voice are so weak. Only meetings are called and given some money to stop the tears of poor peoples. We will be deeply think about this problem and will be open our eyes before the water is passed over our head. Alas! We think with our stomach we do not think with our brain. If we think our brain then we take right decision. But we have closed our eyes every side.  So people of the world should be awake up for this matter. If we did not do about the problem of hunger that I think the humanity would be killed with our hands. So Please`` think, think and think`` and rise up your voice on every forum.

Syed Muhammad Tehseen Abidi.  

Persian.

حقیقت تلخ
مامان! لطفا به من نان می دهد.
I گرسنگی بسیار هستم.
دختر من که در آن من به شما نان بدهد ؟
کسانی که در کاخ زندگی می کنند که می خورند تا همه چیز .
مامان! لطفا به من غذا بدهد .
I گرسنگی بسیار هستم.
دختر من که در آن من به شما غذا بدهد ؟
چشم گرسنه از مردم به من است.
مامان من هرگز ...................
برای درخواست در مورد نان یا مواد غذایی ...........
از آنجا که شما تلخ، مذاکرات حقیقت ................
کشتن گرسنگی من است.
در این تصویر آن یک حقیقت تلخ به اندازه کافی برای باز کردن چشم از جهان است ، من با تواضع با جامعه جهانی ، که در آن جهان است که رفتن بپرسید. هزاران نفر از کودکان با گرسنگی در این دنیا هر سال درگذشت. افسوس! اما ما مشغول زندگی لذت بخش ما هستند. ما فکر می کنیم که ما در این دنیا فقط برای لذت بردن است. هیچ کس فکر می کنم در مورد ضعیف است. این یک وضعیت بسیار غم انگیز و دردناک برای جامعه جهانی است . هیچ کس افزایش تا صدای خود را به خاطر مردم واقعی در این زمینه ساکت است. آنها فکر می کنند که صدای بسیار ضعیف وجود دارد. تنها جلسات نامیده می شوند و با توجه به مقداری پول برای جلوگیری از اشک از مردم فقیر. ما عمیقا خواهد بود فکر می کنم در مورد این مشکل و باز خواهد شد چشم ما قبل از آب بر سر ما گذشت . افسوس! ما فکر می کنیم با معده ما با مغز ما فکر نمی کنم . اگر ما فکر می کنیم مغز ما پس از آن ما را تصمیم درست است. اما ما چشم ما را بسته اند هر طرف . بنابراین مردم جهان باید برای این موضوع بیدار . اگر ما در مورد مشکل گرسنگی که من فکر می کنم بشریت خواهد بود با دست ما کشته نمی کنند. پس لطفا `` فکر می کنم، فکر می کنم و فکر می کنم `` و افزایش تا صدای خود را در هر انجمن .
سید محمد Tehseen عبیدی .

Arabic

الحقيقة المرة
أمي ! يرجى تعطيني الخبز.
أنا كثيرا الجوع.
ابنتي حيث أعطي لكم الخبز ؟
أولئك الذين يعيشون في القصر أنها تلتهم كل شيء.
أمي ! من فضلك أعطني الغذائية.
أنا كثيرا الجوع.
ابنتي حيث أعطي لك الطعام؟
عيون الجياع من الشعوب هي على لي.
أمي لم أكن ...................
لطلب حول الخبز أو الطعام ...........
لأنك المر، محادثات الحقيقة ................
قتل الجوع بلدي .
في هذه الصورة هو الحقيقة المرة ما يكفي لفتح عيون العالم ، وأنا أسأل مع التواضع مع المجتمع الدولي ، حيث العالم هو ذاهب. و مات الآلاف من الأطفال الذين يعانون من الجوع في هذا العالم كل عام. للأسف ! ولكن نحن مشغولون في الحياة ممتعة لدينا. نعتقد أننا أصبح في هذا العالم لمجرد التمتع بها. لا أحد يفكر في الفقراء. وهو الوضع محزن للغاية ومؤلمة للمجتمع العالمي . لا أحد ترتفع صوته لأن الشعوب الحقيقية هي هادئة في هذه المسألة. أنهم يعتقدون أن هناك صوت ضعيفة جدا. وتسمى فقط الاجتماعات و إعطاء بعض المال لوقف الدموع من الشعوب الفقيرة. سنكون بعمق التفكير حول هذه المشكلة و سيكون مفتوحا أمام أعيننا يتم تمرير الماء على رؤوسنا . للأسف ! نعتقد مع المعدة لدينا لا نعتقد مع الدماغ. إذا كنا نعتقد دماغنا ثم نتخذ القرار الصحيح. ولكننا قد أغلقت أعيننا كل جانب. لذلك ينبغي أن يستيقظ الناس في العالم لهذا الشأن. إذا لم نفعل إزاء مشكلة الجوع التي أعتقد سيقتل الإنسانية بأيدينا . لذا يرجى `` التفكير ، والتفكير والتفكير `` و ترتفع صوتك على كل محفل .
سيد محمد Tehseen عبيدي .

No comments:

Post a Comment