Friday 14 March 2014

HAZRAT IBRAHIM A.S

O, Peoples……………

Today I tell you a story which has some lesson for you. In the period of Hazrat Ibrahim a.s …… when the Namrood to put in fire for Hazrat Ibrahim a.s. At that time a sparrow take a drop of water in its beak and put it on the fire, others sparrows watching her and laughing at her and also saying to her …….O, mad sparrow why are you working hard? Can few drops of water to put off the fire. She said to them with humble listen to me my dear sparrows. I am not mad. I also know that the few drops of water cannot put off the fire but on the day of the judgment when the GOD will ask a question to everyone , When  my beloved prophet  had been  throwing into the fire What would you do to save my beloved prophets life. At that time I shall say to GOD with humbleness, O, Merciful GOD I do my duty well. I put water on the fire to put off it. At that time what answer will you give?
This story gave me an answer. If we all would be unite and gathered and fall the drops of piety and virtue on our bad and wrong society then the change will become soon. Do not think that you are alone in the world. If you try alone to become the change for the goodness of society….. You will see that many Peoples are with you.
I believe that GOD will be also with you and on the judgment day you will be succeed. So fall the drops of piety and virtue on this bad and wrong society…… because few drops of can be change into an big rain of piety and virtue. You will be see when the rain start falling only few drops of water on fall the ground and   the one by one a big will come soon. So please think, think and think and do this just like a sparrow of Hazrat Ibrahim a.s. Thanks all of my friend
Syed Muhammad Tehseen Abidi

Persian.

O ، مردم ...............
امروز من به شما یک داستان که تا به برخی از درس را برای شما بگویم . در دوره حضرت ابراهیم به عنوان ...... زمانی که Namrood در آتش قرار داده و برای حضرت ابراهیم به عنوان در آن زمان یک گنجشک را یک قطره آب در منقار خود قرار داده و آن را در آتش، دیگران گنجشک تماشای او و خنده به او و گفت: به او ....... O ، گنجشک دیوانه چرا شما سخت کار می کنند؟ آیا می توانید چند قطره آب برای قرار دادن کردن آتش . او با فروتنی گوش دادن به من گنجشک عزیز من به آنها گفت . من دیوانه نیستم. من هم می دانم که چند قطره از آب را نمی توان از سر باز کردن آتش اما در روز قضاوت زمانی که خدا یک سوال برای هر کسی بپرسید، وقتی که پیامبر محبوب من پرتاب شده بود را به آتش چه کار می کنید برای نجات پیامبران محبوب من زندگی . در آن زمان من باید به خدا با تواضع می گویند ، O ، مهربان خدا من وظیفه خودم را خوب انجام دهد . من آب بر روی آتش قرار داده به باز کردن آن . در آن زمان چه پاسخ شما را خواهد داد ؟
این داستان به من پاسخ دهد. اگر همه ما را متحد و جمع و سقوط قطره از تقوا و فضیلت در جامعه بد و اشتباه ما پس از آن تغییر تبدیل خواهد شد به زودی. فکر نمی کنم که شما به تنهایی در جهان می باشد. اگر شما به تنهایی سعی کنید برای تبدیل شدن به تغییر برای خوبی از جامعه ..... شما خواهید دید که بسیاری از مردم با شما هستند.
من باور دارم که خدا هم با شما و در روز قیامتمی شود موفق خواهد بود . بنابراین سقوط قطره از تقوا و فضیلت در این جامعه بد و اشتباه ...... به خاطر چند قطره از را می توان تغییر را به باران بزرگی از تقوا و فضیلت . شما می توانید ببینید که باران شروع به افتادن فقط چند قطره از آب در سقوط به زمین و یکی یکی بزرگ به زودی خواهد آمد . پس لطفا فکر می کنم، فکر می کنم و فکر می کنم و این کار را درست مثل یک گنجشک از حضرت ابراهیم به عنوان با تشکر از همه دوستان من

Arabic.


O، الشعوب ...............
اليوم أقول لكم قصة التي لديها بعض الدرس بالنسبة لك . في الفترة من حضرة إبراهيم كما ...... عندما Namrood لوضعها في النار ل حضرة إبراهيم كما في ذلك الوقت عصفور تأخذ قطرة من الماء في منقاره ووضعها على النار ، العصافير الآخرين يراقب لها ويضحك في وجهها ، وكذلك قوله لها ....... O، العصفور جنون لماذا أنت تعمل بجد ؟ يمكن بضع قطرات من الماء ل تأجيل النار. فقالت لهم المتواضع يستمع لي بلدي العصافير العزيز. أنا لست مجنونا. وأنا أعلم أيضا أن عددا قليلا من قطرات من الماء لا يمكن تأجيل اطلاق النار ولكن في يوم الدينونة عندما فإن الله أسأل سؤالا على الجميع، عندما بلدي النبي الحبيب قد رمي في النار ماذا كنت ستفعل لإنقاذ بلدي الأنبياء الحبيب الحياة. في ذلك الوقت يجب أن أقول أن الله مع التواضع يا رحيم الله أنا أقوم بواجبي بشكل جيد . أنا وضعت الماء على النار لتأجيل ذلك. في ذلك الوقت ما الجواب سوف تعطي؟
أعطى هذه القصة لي جوابا. لو أننا جميعا سوف توحد و تجمع و سقوط قطرات من التقوى والفضيلة في مجتمعنا سيئة و خاطئة ثم سيصبح التغيير قريبا. لا أعتقد أن كنت وحيدا في العالم. إذا حاولت وحده ليصبح التغيير من أجل الخير من المجتمع ..... وسوف نرى أن العديد من الشعوب معكم .
وأعتقد أن الله سيكون معك أيضا و على يوم القيامة وسوف يكون النجاح. حتى سقوط قطرات من التقوى والفضيلة في هذا المجتمع سيئة و خاطئة ...... لأن بضع قطرات من يمكن تغيير إلى المطر كبيرة من التقوى والفضيلة . سيتم تشاهد عند بدء المطر يسقط فقط بضع قطرات من الماء على الأرض تسقط و احدا تلو الآخر سيأتي كبيرة قريبا. لذا يرجى التفكير ، والتفكير و التفكير و القيام بذلك تماما مثل العصفور من حضرة إبراهيم كما وذلك بفضل كل من صديقي

No comments:

Post a Comment