Wednesday 26 March 2014

Loyalty.

Loyalty is to be rare in this period.
Faithlessness is common in this period.
Peoples asked, why such as in this period?
I said Abbas  a.s is not now in this period.
Peoples said, then what to do in this period?
I said, act like just Abbas a.s in this period.
Peoples said, we cannot make Abbas a.s in this period.
I sad, we can try to do this in this period?
In this period I say to everyone with humbleness in this world that the loyalty is very rare and faithlessness is increasing day by day. This world is going toward the selfishness rapidly. It is a very sad situation for peoples of the world. Peoples ask me what to do need that the loyalty is create in the peoples heart , I say to the peoples with humbleness that they should fallow the Hazrat Abbas a.s  because that he is the king of loyalty in this world. Peoples say to me that we cannot make Hazrat Abbas a.s in this period. I say to the peoples that we can try our best to fallow Hazrat  Abbass a.s. Hazrat Abbasa.s  show great loyalty in Kartbala with Hazrat Imam Hussain a.s. If the people of the world fallow to Hazrat Abbas a.s then I full believe the selfishness is will be finished in this world and loyalty will be create in this world.


Syed  Muha mmad  Tehseen  Abidi.

Persian.


وفاداری
وفاداری است به نادر است در این دوره است.
بی وفا در این دوره شایع است.
مردم پرسید: چرا مانند در این دوره ؟
من گفتم: عباس عج در حال حاضر در این دوره نیست.
مردم گفت: پس از آن چه کاری انجام دهید در این دوره ؟
من گفتم، عمل مانند فقط عباس عج در این دوره است.
مردم گفت ، ما می توانیم عباس در این دوره را ندارد.
من غمگین ، ما می توانید سعی کنید برای انجام این کار در این دوره ؟
در این دوره من به همه با تواضع در این جهان می گویند که وفاداری بسیار نادر و بی وفایی در حال افزایش است روز به روز است . این جهان در حال رفتن به سمت خودخواهی به سرعت در حال . این یک وضعیت بسیار غم انگیز برای مردم جهان است . مردم از من می پرسند چه کاری انجام دهید نیاز است که وفاداری است ایجاد در قلب مردم ، من به مردم با تواضع می گویند که آنها باید به حضرت عباس به عنوان وازنظرپاسخ چرا که او پادشاه از وفاداری در این جهان است . مردم می گویند به من که ما می توانیم حضرت عباس علیه السلام که در این دوره را ندارد. من به مردم می گویند که ما می توانیم تلاش ما برای وازنظرپاسخ حضرت عباس به عنوان حضرت عباس به عنوان نشان وفاداری بزرگ در کربلا با حضرت امام حسین به عنوان اگر مردم جهان آیش به حضرت عباس به عنوان پس از آن من کامل بر این باورند که خودخواهی است خواهد شد در این جهان و وفاداری به پایان رسید ایجاد خواهد شد در این جهان است.

Syed Muhammad Tehseen Abidi

Arabic.



ولاء
الولاء هو أن تكون نادرة في هذه الفترة.
كافر هو شائع في هذه الفترة.
طلب الشعوب ، لماذا في مثل هذه الفترة ؟
قلت عباس ليس الآن في هذه الفترة .
وقال السكان ، ثم ما يجب القيام به في هذه الفترة ؟
قلت، فقط تتصرف مثل عباس في هذه الفترة .
وقال شعوب ، ونحن لا يمكن أن تجعل عباس كما هو الحال في هذه الفترة.
أنا حزين ، يمكننا أن نحاول القيام بذلك في هذه الفترة ؟
في هذه الفترة وأنا أقول للجميع مع التواضع في هذا العالم أن الولاء هو نادر جدا و الجحود يتزايد يوما بعد يوم. هذا العالم يسير نحو الأنانية بسرعة. وهو الوضع محزن للغاية ل شعوب العالم . الشعوب تسألني ما يجب القيام به تحتاج أن الولاء هو خلق في قلب الشعوب ، وأنا أقول لشعوب التواضع مع أنه ينبغي البور في حضرة عباس ، وذلك لأن انه هو ملك ولاء في هذا العالم. يقول الشعوب لي أننا لا يمكن أن تجعل حضرة عباس كما هو الحال في هذه الفترة. أقول لل شعوب التي يمكننا أن نبذل قصارى جهدنا ل حضرة عباس كما البور حضرة عباس كما تظهر الولاء كبيرة في كربلاء مع حضرة الامام الحسين كما إذا كانت شعوب العالم البور ل حضرة عباس ثم أنا أعتقد الكامل و سيتم الانتهاء من الأنانية في هذا العالم والولاء سيكون خلق في هذا العالم.
Syed Muhammad Tehseen Abidi   

No comments:

Post a Comment